Οικογενειακή κατάσταση : Έγγαμος με 2 ενήλικα παιδιά.
Διεύθυνση εργασίας : α) Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, Παν/μιο
Αιγαίου, Μυτιλήνη, Λόφος Πανεπιστημίου, γραφείο Ι.29, , 81100 Μυτιλήνη, Τηλέφωνο : (+22510) 36627, κιν. 6977-928016.
Ε-mail : kordaki@cti.gr, m.kordaki@aegean.gr
Web page : http://www.ct.aegean.gr/people/m.kordaki
http://www.ct.aegean.gr/images/stories/PEOPLE/Kordaki_Maria/vita-Kordaki-English.pdf
·
Διδακτορικό Δίπλωμα
στην Ψηφιακή Εκπαιδευτική Τεχνολογία: Π.Τ.Δ.Ε. Παν/μίου Πατρών, Επιβλέπουσα αν.
καθ. κ. Δ. Πόταρη, Βαθμός Αριστα (1999)
·
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα (masters), Διετούς φοιτήσεως,
Π.Τ.Δ.Ε. Παν/μίου Πατρών, Τίτλος : ‘Εκπαιδευτική
πολιτική, Συμβουλευτική και Ψυχολογία’ . Βαθμός Αριστα, 2η κατά
σειρά επίδοσης (1995)
·
Δίπλωμα Πολιτικού Μηχανικού Πολυτεχνικής Σχολής
Παν/μίου Πατρών, (1987).
·
Πτυχίο Μαθηματικών Παν/μίου Πατρών, (1979).
Επίκουρη καθηγήτρια
Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας τμήματος Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας
Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Μαθήματα:
·
Ειδικά Θέματα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
·
Θεωρίες Μάθησης
·
Σχεδιασμός Ψηφιακών Εκπαιδευτικών Εφαρμογών, I
·
Σχεδιασμός Ψηφιακών Εκπαιδευτικών Εφαρμογών, IΙ
·
Γνωστικές προσεγγίσεις και Ψηφιακές Εκπαιδευτικές Εφαρμογές
·
Διδακτική της Πλροφορικής
·
Αλληλεπίδραση Ανθρώπου Μηχανής
·
Ανάλυση I
Διδάσκουσα του ΠΔ. 407/80 στη βαθμίδα της επίκουρης καθηγήτριας στο Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής του
Πανεπιστημίου Πατρών
τα μαθήματα :
·
Διδακτική
της Πληροφορικής Ι : Ο Υπολογιστής ως αντικείμενο και ως εργαλείο μάθησης (εαρινό
εξάμηνο 1999-2000 και 2000-2001).
·
Διδακτική
της Πληροφορικής ΙΙ : Υπολογιστικές και Δικτυακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση (χειμερινό
εξάμηνο 2000-2001)
·
Εκπαιδευτική
Τεχνολογία και Διδακτική της Πληροφορικής ΙI: (εαρινό εξάμηνο 2001-2010)
·
Εκπαιδευτική
Τεχνολογία και Διδακτική της Πληροφορικής Ι (χειμερινό εξάμηνο 2000-2010)
Τα μαθήματα αυτά σχεδιάσθηκαν και διδάχθηκαν από τη Μαρία
Κορδάκη για πρώτη φορά σε τμήμα Πληροφορικής στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο.
Διδάσκουσα με ανάθεση στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα
ειδίκευσης του Μαθηματικού τμήματος του Παν/μίου Πατρών με τίτλο “Υπολογιστικά Μαθηματικά
& Πληροφορική” και ειδικότερα στην κατεύθυνση ‘Τεχνολογίες Πληροφορικής
στην Εκπαίδευση και Εκπαιδευτικό Λογισμικό’, τα μαθήματα:
·
Διδακτική των Μαθηματικών-εκπαιδευτικό λογισμικό (αυτοδύναμη
διδασκαλία) και
·
Διδακτική της Πληροφορικής (σε συνεργασία με τον αν. καθηγητή του ΠΤΝ κ.
Β. Κόμη).
Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΣΕΠ) στο Ελληνικό
Ανοικτό Πανεπιστήμιο στη θεματική ενότητα:
·
‘Πληροφορική
και Εκπαίδευση’ (κωδικός ΠΛΗ37).
Διδάσκουσα με ανάθεση στην Ανωτάτη Σχολή Παιδαγωγικής
και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε τμήμα Πάτρας) των υποψηφίων εκπαιδευτικών Πληροφορικής,
για την απόκτηση Παιδαγωγικής Επάρκειας:
·
Διδακτική της Πληροφορικής
Παροχή επικουρικού έργου ως αποσπασμένη στο ΠΤΔΕ Παν/μίου Πατρών για την (διεξαγωγή εργαστηρίων και
επίβλεψη των φοιτητών στις Πρακτικές τους ασκήσεις διδασκαλίας σε σχολεία της
Α/μιας εκπ/σης).
Υποδιευθύντρια και
αναπληρώτρια διευθύντρια του ΠΕΚ (Περιφερειακού Επιμορφωτικού Κέντρου) Πατρών. Ως
υποδιευθύντρια του ΠΕΚ είχα στην ευθύνη μου τη σχεδίαση και την επίβλεψη της
πραγματοποίησης της εσαγωγικής επιμόρφωσης των νεοδιορίστων εκπαιδευτικών των
νομών Αχαίας, Ηλείας, Αιτωλοακαρνανίας, Ζακύνθου, Ιθάκης και Κεφαλληνίας.
Διαχείριση περίπου 400 επιμορφωτών ανά έτος και δημιουργία επιμορφωτικών
προγραμμάτων περίπου 2000 διδακτικών ωρών ετησίως.
Σχολική Σύμβουλος Μαθηματικών; των νομών Μεσσηνίας και Λακωνίας (1998-Μάρτιος 2003), του νομού
Αιτωλοακαρνανίας (Απρίλιος 2003- Αύγουστος 2007) και του νομού Αχαίας (Σεπτέμβριος
2007-2010) με το βαθμό του Παρέδρου επί
θητεία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (περίπου 170 εκπαιδευτικοί το
χρόνο).
Καθηγήτρια Μαθηματικός σε όλους τους τύπους σχολείων της
Β/μιας εκπαίδευσης. Ορισμένα έτη εργάστηκε και ως καθηγήτρια Πληροφορικής.
Δημιουργία, συντονισμός και
διδασκαλία 3
κοινοτήτων μάθησης από απόσταση στο πλαίσιο του Ευρωπαικού προγράμματος:
SOCRATES-COMENIUS-MINERVA: VccSSe – VIRTUAL COMMUNITY
COLLABORATING SPACE FOR SCIENCES EDUCATION. Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος οι εκπαιδευτικοί
καθοδηγήθηκαν να σχεδιάσουν κατάλληλα
μαθησιακά αντικείμενα τα οποία περιελάμβαναν μαθησιακές δραστηριότητες οι
οποίες υποστηρίζονταν από κατάλληλες αλληλεπιδραστικές κατασκευές.
·
Δεκέμβριος 2003-Απρίλιος 2004.
Σχεδιασμός, δημιουργία και Διδασκαλία σε μάθημα στα πλαίσια κοινότητα
μάθησης από απόσταση (Κοινότητα μάθησης Εκπαιδευτικών Παν/μίου Αιγαίου). Τίτλος μαθήματος: ‘Χρήση και αξιοποίηση Εκπαιδευτικού
λογισμικού για τη διδασκαλία και τη μάθηση Γεωμετρικών εννοιών στην Α/μια και
Β/μια εκπαίδευση’ (κωδικός μαθήματος (ΜΑΘ1). Το μάθημα αξιολογήθηκε ως ένα
από τα πιο επιτυχημένα μαθήματα της κοινότητας μάθησης.
4. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
4.1. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
·
Ιούνιος 2010 - Ιούνιος 2012: Συμμετοχή
στο Ευρωπαικό ερευνητικό πρόγραμμα ALICE (Adaptive Learning via Intuitive/Interactive, Collaborative
and Emotional systems), FP7-ICT-2009-5-257639. ο πρόγραμμα έχει στόχο τη διατύπωση
προδιαγραφών και την υλοποίηση εργαλείων ενταγμένων σε μια πρωτότυπη πλατφόρμα
που θα υποστηρίζει την συνεργατική, παιγνιώδη και αφηγηματική μάθηση η οποία θα
δύναται να καταστεί προσαρμοζόμενη στις ανάγκες των μαθητών μέσω της
δυνατότητας σχεδίασης, χρήσης και επαναχρησιμοποίησης των ονομαζόμενων σύνθετων
συνεργατικών μαθησιακών αντικειμένων (Complex Collaborative Learning Objects). Στο πρόγραμμα συμμετέχουν οι
παρακάτω Ευρωπαϊκές χώρες: Ισπανία, Ιταλία, Αυστρία, Αγγλία.
·
Σεπτέμβριος 2006- Σεπτέμβριος 2009: Συμμετοχή ως εθνική συντονίστρια σε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα SOCRATES-COMENIUS-MINERVA: VccSSe – VIRTUAL COMMUNITY
COLLABORATING SPACE FOR SCIENCES EDUCATION (2006-2009). Το project αυτό παρουσιάστηκε ως ένα από τα 50 καλλίτερα Ευρωπαικά προγράμματα της τελευταίας
δεκαετίας σε ένα ειδικό κατάλογο που αφιερώθηκε για τα «Best Practice Examples for Dissemination and Valorization of the Educational Projects». Το
πρόγραμμα αυτό είχε στόχο τη δημιουργία μαθησιακών αντικειμένων (με τη μορφή
μαθησιακών-διδακτικών σεναρίων υποστηριζόμενων από την τεχνολογία) για μια
σειρά από γνωστικά αντικείμενα των θετικών επιστημών (Μαθηματικά, Φυσική,
Χημεία, Πληροφορική) και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με στόχο να γίνουν
ικανοί να δημιουργούν τέτοια μαθησιακά αντικείμενα (αλληλεπιδραστικές
κατασκευές ενταγμένες σε κατάλληλα μαθησιακά σενάρια) τα οποία στη συνέχεια
κλήθηκαν να εφαρμόσουν στην τάξη τους. Για την ικανοποίηση των στόχων αυτού του
προγράμματος δημιουργήθηκε μια ειδική συνεργατική πλατφόρμα e-learning μέσω της οποίας πραγματοποιήθηκε η
επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η καθοδήγηση και ο συντονισμός τους για την
υλοποίηση των μαθησιακών αντικειμένων και την εφαρμογή τους στη διδακτική
πράξη. Στην πλατφόρμα αυτή δημιουργήθηκαν κατάλληλα εργαλεία με τα οποία
αναρτήθηκαν τα εικονικά εργαλεία και οι μαθησιακές δραστηριότητες οι οποίες
δημιουργήθηκαν αφ ενός μεν από τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα και αφ ετέρου
από τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιμορφώθηκαν. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν οι
παρακάτω Ευρωπαϊκές χώρες: Ρουμανία, Ισπανία, Πολωνία, Ελλάδα και Φινλανδία.
·
2004-2007:
Επιστημονική υπεύθυνη για το σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικού
λογισμικού για τη μάθηση των μαθηματικών της Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού. Έργο που
προκηρύχθηκε και αξιολογήθηκε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και το Ερευνητικό
Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΕΑΙΤΥ). Ανάδοχος έργου ‘Εκδόσεις
Καστανιώτη’.
·
1999-2001:
Επιστημονική υπεύθυνη για την ανάπτυξη μαθησιακών αντικειμένων (διδακτικά
σενάρια και αλληλεπιδραστικές κατασκευές) με τη χρήση του εκπαιδευτικού
λογισμικού Δυναμικής Γεωμετρίας CABRI-GEOMETRY II και τη συγγραφή βιβλίων για τον
καθηγητή και το μαθητή για τη διδασκαλία και τη μάθηση εννοιών που αφορούν στη
Γεωμετρία και συνδέονται με το αναλυτικό πρόγραμμα του Γυμνασίου και του Λυκείου
στην Ελλάδα. Εργο ΄Κίρκη΄ 1999-2001. Διεύθυνση έργου ‘Εκδόσεις Καστανιώτη’.
·
1999: Connecting
Corners: A Greek-Danish project in Mathematics Education (1999). In L. Nielsen,
T. Patronis and O. Skovmose
(Eds). Systime: Denmark,
pp. 131.
·
1994-1995: Συμμετοχή
σε διακρατική έρευνα διετούς διάρκειας (Αγγλία - Ελλάδα) για τη Μαθηματική
Εκπαίδευση (1994-1995) με επιστημονική υπεύθυνη την αν. καθηγήτρια του ΠΤΔΕ του
Παν/μίου Πατρών κ. Δ. Πόταρη.
4.2. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
·
Μάιος 2011 – Ιανουάριος 2012: Επιστημονική υπεύθυνη
της επιμόρφωσης επιμορφωτών Β’ επιπέδου ειδικότητας μαθηματικών στη χρήση
των ΤΠΕ στη διδασκαλία και τη μάθηση του αντικειμένου. ΠΑΚΕ (Πανεπιστημιακό Κέντρο
Επιμόρφωσης) - Αιγαίου. Οργάνωση: τμήμα Επιστημών της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Παν-μίου Αιγαίου, Ρόδος, ΕΣΠΑ, Μάιος 2011-Μάιος 2012.
·
Μάιος 2011 – Ιανουάριος 2012: Συμμετοχή ως επιμορφώτρια
στην επιμόρφωση επιμορφωτών Β’ επιπέδου ειδικότητας Μαθηματικών στα ΠΑΚΕ στη
χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία και τη μάθηση του αντικειμένου. ΠΑΚΕ (Πανεπιστημιακό
Κέντρο Επιμόρφωσης) - Αιγαίου. Οργάνωση: τμήμα Επιστημών της Αγωγής στην Προσχολική
Ηλικία Παν-μίου Αιγαίου, Ρόδος, ΕΣΠΑ, Μάιος 2011-Μάιος 2012.
·
Μάιος 2011 – Ιανουάριος 2012: Συμμετοχή ως επιμορφώτρια
στην επιμόρφωση επιμορφωτών Β’ επιπέδου ειδικότητας Πληροφορικής στα ΠΑΚΕ στη
χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία και τη μάθηση του αντικειμένου. ΠΑΚΕ (Πανεπιστημιακό
Κέντρο Επιμόρφωσης) - Αττικής. Οργάνωση: τμήμα Πληροφορικής Παν/μίου Αθηνών, Αθήνα,
ΕΣΠΑ, Μάιος 2011-Μάιος 2012.
·
1998-2010: Ενδοσχολική επιμόρφωση των
εκπαιδευτικών των Μαθηματικών της Β/μιας εκπ/σης (ως σχολική σύμβουλος Μαθηματικών):
περίπου 170 εκπαιδευτικοί και 80 σχολικές μονάδες ανά έτος (νομοί: Μεσσηνίας,
Λακωνίας, Αιτωλοακαρνανίας, και Αχαίας).
·
Δεκέμβριος 2007-Φεβρουάριος 2008. Επιστημονική υπεύθυνη
της επιμόρφωσης επιμορφωτών Β’ επιπέδου ειδικότητας μαθηματικών στη χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία και
τη μάθηση του αντικειμένου. ΠΑΚΕ (Πανεπιστημιακό Κέντρο Επιμόρφωσης)-Πατρών.
Οργάνωση: τμήμα Μαθηματικών Παν-μίου Πατρών και τμήμα Επιστημών της Αγωγής στην
Προσχολική Ηλικία Παν-μίου Πατρών, ΕΠΕΑΕΚ, Δεκέμβριος 2007-Φεβρουάριος 2008.
·
Δεκέμβριος 2007-Φεβρουάριος 2008: Συμμετοχή ως επιμορφώτρια
στην επιμόρφωση επιμορφωτών Β’ επιπέδου ειδικότητας Μαθηματικών στα ΠΑΚΕ
(Πανεπιστημιακό Κέντρο Επιμόρφωσης) ειδικότητας μαθηματικών στη χρήση των ΤΠΕ
στη διδασκαλία και τη μάθηση του αντικειμένου (στα ΠΑΚΕ, Πάτρας, Αθήνας,
Θεσσαλίας και Θεσσαλονίκης).
·
Ιανουάριος 2008 – Δεκέμβριος 2008: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Πληροφορικής στη Διδακτική της Πληροφορικής (ΕΠΕΑΕΚ, Ιανουάριος – Δεκέμβριος
2008).
·
2004-2007. Ίδρυση Κέντρων Μαθηματικών και
Τεχνολογίας στο νομό Αιτωλοακαρνανίας (ΚΕΜΑΤ) με στόχο τη διάχυση γνώσης στους
μαθητές και εκπ/κούς της Α/μιας και Β/μιας εκπ/σης του νομού σχετικά με θέματα
Διδακτικής των Μαθηματικών με τη βοήθεια της Τεχνολογίας. Στα πλαίσια του ΚΕΜΑΤ
σχεδιάσθηκαν και υλοποιήθηκαν μια σειρά από πάνω από 100 μαθησιακά αντικείμενα
-αλληλεπιδραστικές κατασκευές και κατάλληλα σχέδια μαθήματος- τα οποία
υποστηρίζονταν από αυτές τις κατασκευές. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν πάνω από
100 πειραματικές διδασκαλίες σε μαθητές της Δ/μιας εκπαίδευσης του νομού
Αιτωλοακαρνανίας όπου αυτές οι κατασκευές και τα σχέδια μαθήματος δοκιμάστηκαν
στην πράξη με πραγματικούς μαθητές και παρουσία εκπαιδευτικών του κλάδου.
Επιπλέον, στο ΚΕΜΑΤ πραγματοποιήθηκαν
μια σειρά από επιμορφώσεις σε θέματα Διδακτικής των Μαθηματικών με τη βοήθεια
της Τεχνολογίας σε Μαθηματικούς που υπηρετούν στη Δ/μια εκπ/ση. Το ΚΕΜΑΤ
στεγάσθηκε στο 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου (2004-2005) και στο 4ο
ΕΛ Αγρινίου (2005-2007). Λόγω μη εύρεσης κατάλληλου νομικού πλαισίου λειτουργία
του ΚΕΜΑΤ, αυτό σταμάτησε να λειτουργεί μετά το έτος 2007.
·
2000-2001: επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο ‘Διδασκαλία
Μαθηματικών εννοιών στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο με τη βοήθεια εκπ/κού
λογισμικού’ για εκπ/κούς της Β/μιας εκπ/σης. Επιστημονική υπεύθυνη. ΠΕΚ
Τρίπολης, Τρίπολη, 2000-2001.
·
1997-1998: ‘ΟΔΥΣΣΕΑΣ: Διδασκαλία και μάθηση με τη
χρήση των υπολογιστών’. Προγραμμα
ΕΠΕΑΕΚ. Υπεύθυνη για την υλοποίηση του προγράμματος στο Πειραματικό Γυμνάσιο Πατρών.
·
1995 έως σήμερα: Συμμετοχή σε περισσότερα από 40
επιμορφωτικά προγράμματα για εκπαιδευτικούς της Β/μιας εκπ/σης. Διοργάνωση:
ΠΕΚ Πατρών, ΠΕΚ Τρίπολης.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία: Σχεδιασμός, υλοποίηση, αξιολόγηση και παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού
λογισμικού, Σχεδιασμός εκπαιδευτικών ψηφιακών παιχνιδιών, Σχεδιασμός σεναρίων
και περιβαλλόντων ψηφιακής αφήγησης, Σχεδιασμός συστημάτων διαχείρισης μάθησης,
Σχεδιασμός μαθησιακών αντικειμένων (μαθησιακών σεναρίων, μαθησιακών
δραστηριοτήτων και αλληλεπιδραστικών κατασκευών) σύμφωνα με τις σύγχρονες
κοινωνικές και εποικοδομιστικές προσεγγίσεις για τη γνώση και τη μάθηση, Συνεργατική
μάθηση υποστηριζόμενη από υπολογιστή, Αλληλεπίδραση ανθρώπου – υπολογιστή, Τηλε-εκπαίδευση.
Εκπαίδευση: Πληροφορική και Εκπαίδευση, Διδακτική
της Πληροφορικής και των Μαθηματικών με χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας
και της Επικοινωνίας, Διδακτική της Πληροφορικής και των Μαθηματικών,
Διδασκαλία και Μάθηση με τη βοήθεια των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της
Επικοινωνίας, Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών, Φύλλο και Επιστήμες των Υπολογιστών.
5.1. Μέλος επιστημονικών οργανώσεων και
επιστημονικών και οργανωτικών επιτροπών
1.
Professional member of AACE
(Association of Advances on Computers in Education)
2.
Professional member of ISTE (Ιnternational
Society for Technology in Education)
3.
Member of
International Association for Development of the Information Society (IADIS)
4.
Member of the Greek Scientific Association of ICT in Education (ETPE).
5.
Member of the Greek Mathematical
Society (HMS).
6.
Member of the Greek Association
of the Researchers in Didactics of Mathematics (EnEDiM).
7.
Editorial Board of: International Journal of Academic Research
(IJAR)
8. Editorial
Board of: ‘Journal for Computing Teachers’ (production
of SIGCT of ISTE). http://www.iste.org/Content/NavigationMenu/Membership/SIGs/SIGCS_Computer_Science_/JCTJournalforComputingTeachers/PastIssues/2008/Fall/Editor_s_Comments.htm
9.
Editorial Board of ‘Journal of Teaching
English with Technology (TEwT),
ISSN 1642-1027.
10. Editorial
Board of: “Scientific Bulletin of Electrical
Engineering Faculty” Department
of Electrical Engineering, Valahia University of Targoviste, Romania.
11. Scientific
Board of: “Journal of Science and Arts”.
ISSN 1844-9581. http://www.josa.ro/en/
12. Reviewers’
Board of: ‘Computers & Education’.
International Journal (indexed in SCI, SSCI, 5-year
Impact factor: 2.980, according to Thomson Scientific 2011 Journal Citations
Report).
13. Reviewers’
Board of: ‘Educational Technology and Society”
(indexed in SCI, SSCI, Impact factor: 0.904, according
to Thomson Scientific 2008 Journal Citations Report).
14. Member of the Reviewers’ Board of: ‘Education and Information Technology’. International Journal (The oficial journal of IFIP).
15. Scientific
Board of: ‘International Conference on
Intelligent Networking and Collaborative Systems’ (INCoS).
Starting 2009- έως
σήμερα.
16. Program
committee of ‘International Conference on
Intelligent Networking and Collaborative Systems’ (INCoS
2912): Methodology, Analysis and Sustainability of Intelligent Networking and
Collaborative Systems.
17. Scientific
Board of: Interdisciplinary Engineering Design Education Conference (IEDEC) Starting
2011- έως σήμερα.
18. Scientific
Board of: IEEE International
Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT). Starting 2008- έως σήμερα.
19. Program
committee of: Workshop
CD4TEL 2011 ~V Computational Design for Technology Enhanced
Learning (http://elearn.pri.univie.ac.at/cd4tel/),
2011.
20. Program
committee of: International Conference on Technology for Education (T4E).
Starting 2011-up to now: http://tfore.iitm.ac.in/
21. Program
committee of: International Conference on Computer
Supported Education (CSEDU). Starting
2009- έως σήμερα.
22. Scientific
Board of: E-Learn - World
Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare & Higher
Education, AACE. http://www.aace.org/conf/elearn/committees/ Starting 2009- έως σήμερα.
23. Scientific
Board of: IADIS International
Conference Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA
2005): 2005 - 2008.
24. Scientific
Board of: International
Conference on Multimedia and ICT in Education
(m-ICTE). Starting 2009- έως
σήμερα.
25. Program
Committee of: 1st International Workshop
on Creative Collaboration through Supportive Technologies in Education - CCSTED
2012 at The 11th International Conference on Web-based Learning, ICWL
2012, Sinaia, Romania.
26. Fifth Mediterranean Conference on
Mathematics Education. Organization: University of the
Aegean, Dept of Education and University of Cyprus, Dept of Education, Rhodes,
April, 13, 2007.
27. Scientific
Board and organizing committee of SALL2010 (Social applications for Lifelong
Learning 2010), 4-5, November, 2010, Patras, Greece.
28. Member of the Reviewers’
Board of ‘LAMS and Learning Design 2010’
Conference.
29. Board
of reviewers of scientific book ‘Collaborative
and Distributed E-Research: Innovations in Technologies, Strategies and
Applications’. Edited by Angel Juan, Thanasis Daradoumis, Meritxell Roca, Scott
Grasman and Javier Faulin,
IGI (2011).
30. Member of the Reviewers’
Board of ‘4th World Conference
of Educational Sciences, 2011’, 02-02/2012,
Barcelona, Spain.
31. Scientific committee of
the workshop called “1st International
Workshop on Creative Collaboration through Supportive Technologies in Actual
Education”, under the 11th International Conference on Web-based Learning -
ICWL 2012 - September 2-4, Sinaia, Romania (http://www.hkws.org/conference/icwl2012/)
32. Scientific
Committee of Greek Ministry of Education for teaching Informatics in Secondary
and Primary Education.
33. Scientific
Committee of Human
Computer Interaction 2001 Conference. University of Patras, Dept.
of Electrical and Computer Engineering.
34. Επιστημονική επιτροπή του Πανελλήνιου
Συνέδριου (με διεθνή συμμετοχή) ‘Διδακτική
της Πληροφορικής και ΤΠΕ στην Εκπ/ση’ή ‘.Διδακτική της Πληροφορικής’, 2004- έως σήμερα.
35. Επιστημονική επιτροπή του Πανελλήνιου
Συνέδριου (με διεθνή συμμετοχή) ‘ΤΠΕ στην
εκπαίδευση’. 2004- έως σήμερα, και κριτής εργασιών από το 2000-έως σήμερα.
36. Επιστημονική και Οργανωτική επιτροπή
συνεδρίου με τίτλο : ΄Επιστημονική
συνάντηση για την Παιδεία: Εκπαιδευτικοί προβληματισμοί – Καινοτομίες΄.
Διοργάνωση: ΥΠΕΠΘ, Περιφερειακή Διεύθυνση Α/μιας και Β/μιας Εκπ/σης δυτικής
Ελλάδας, Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Πανεπιστημίου Πατρών,
Ιανουάριος 2004.
37. Επιστημονική επιτροπή Πανελλήνιο Συνέδριου με τίτλο ::"Παιδαγωγική
αξιοποίηση των ΝΤ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση". Διοργάνωση: ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ (Επιστημονική Ένωση Εκπαιδευτικών
Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση) 2004-2006.
38. Επιστημονική επιτροπή του Πανελλήνιου
Συνέδριου με διεθνή συμμετοχή ‘Μαθηματική
Εκπαίδευση’ (Ένωση Ερευνητών
Διδακτικής των Μαθηματικών) 2005-2007
και κριτής εργασιών 2005-2009.
39. Επιστημονική επιτροπή του Πανελλήνιου
Συνέδριου για εκπαιδευτικούς ‘Αξιοποίηση των ΤΠΕ
στη διδακτική πράξη’. 2007-2009 και κριτής
από το 2005-έως σήμερα.
40. Επιστημονική επιτροπή του 1ου
Πανελλήνιου Συνέδριου (με διεθνή συμμετοχή) “Ελεύθερο Λογισμικό και λογισμικό ανοικτού
κώδικα στην Εκπαίδευση”. Χανιά, Κρήτη, 2010
41. Επιστημονική επιτροπή του Πανελλήνιου
Συνέδριου ‘Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην
Εκπαιδευτική Διαδικασία», Διοργάνωση: ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Πατρών, 28-30 Απρίλη 2011.
42. Κριτής σε επιστημονικό συνέδριο με
τίτλο : Human Computer Interaction 2001. Διοργάνωση: τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχ/κών
& Τεχνολογίας Υπολογιστών Παν/μίου
Πατρών. Πάτρα, Δεκέμβριος, 2000.
43. Κριτής σε επιστημονικά συνέδρια με
τίτλο: Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των
Μαθηματικών και Πληροφορικής στην Εκπαίδευση. 2001-2003.
44. ΄Κριτής σε επιστημονικό συνέδριο με
τίτλο: 10 Pan-Hellenic Conference in Informatics, Διοργάνωση: ΕΠΥ και τμήμα Μηχ/κών
Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Δικτύων
Παν/μίου Θεσσαλίας, Οκτώβριος 2005.