Μετεγγραφές/Μετακινήσεις ακαδημαϊκού έτους 2024-2025- Οδηγίες σχετικά με την κατάθεση των δικαιολογητικών

Σας ενημερώνουμε ότι οι υπό μετεγγραφή φοιτητές στο Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών, μπορούν να προσκομίζουν τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στην αίτηση μετεγγραφής τους που υπέβαλλαν στο Υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να διενεργηθεί ο προβλεπόμενος έλεγχος από τη Γραμματεία του Τμήματος Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής, κατά περίπτωση χορήγησης μετεγγραφής και ανάλογα με τα μοριοδοτούμενα κριτήρια που έχετε δηλώσει.

Τα δικαιολογητικά θα πρέπει να κατατεθούν στη Γραμματεία του Τμήματος Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής (1ος όροφος, ώρες 10.30 π.μ. έως 13.00 μ.μ.) ή να σταλούν με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (secretary@ceid.upatras.gr) σε ένα ενιαίο αρχείο pdf, από σήμερα 11/12/2024 έως 18/12/2024.

Παράλληλα θα πρέπει να  αναρτήσουν  αποκλειστικά σε μορφή pdf στο πληροφοριακό σύστημα του Πανεπιστημίου Πατρών http://eggrafes.upatras.gr, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

  1. Ευκρινή φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας (και οι δύο όψεις).
  2. Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).
  3. Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση gr/AMKAGR)
  4. Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

Για να εισαχθούν στην πλατφόρμα http://eggrafes.upatras.gr, θα πρέπει να καταχωρήσουν τον κωδικό υποψηφίου και στο πεδίο πατρώνυμο να αναγράψουν το λεκτικό ΤΕΣΤ (ελλ. χαρακτήρες Κεφαλαία).

Μετά την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων και δικαιολογητικών από τη Γραμματεία και την ανάρτηση των ανωτέρω δικαιολογητικών στο http://eggrafes.upatras.grθα ενημερωθούν οι εγκριθέντες για να προβούν στη διαγραφή τους από το Τμήμα Προέλευσης.

Στη συνέχεια η Γραμματεία θα οριστικοποιήσει την αίτηση μετεγγραφής, και θα προβεί  στη δημιουργία κωδικών πρόσβασης και πιστοποιητικών εγγραφής.

Η αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.

Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

  1. Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) και σχετικές οδηγίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στέλνονται από το Τμήμα Δικτυακών και Υπολογιστικών Υποδομών του Πανεπιστημίου Πατρών στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που δήλωσαν οι νεοεισαχθέντες πρωτοετείς φοιτητές κατά την εγγραφή τους στο Πανεπιστήμιο Πατρώνμέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr.
  2. Ο ιδρυματικός λογαριασμός e-mail “UPnet ID” ενεργοποιείται μία εργάσιμη ημέρα μετά τον επιτυχή έλεγχο των δικαιολογητικών που υποβλήθηκαν από τους φοιτητές και έκτοτε υπάρχει δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις υπηρεσίες τηλεματικής του Πανεπιστημίου Πατρών. Οδηγίες χρήσης υπάρχουν στον ιστότοπο του Τμήματος Δικτύων του Πανεπιστημίου Πατρών https://www.upnet.gr/.
  3. Κατόπιν, τα πιστοποιητικά εγγραφής στέλνονται στους μετεγγραφέντες φοιτητές ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) τους.

Από τη Γραμματεία

Μετάβαση στο περιεχόμενο