Σας ενημερώνουμε ότι οι επιτυχόντες τη μετεγγραφή στο Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών, μπορούν να προσκομίζουν τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στην αίτηση μετεγγραφής τους, προκειμένου να διενεργηθεί ο προβλεπόμενος έλεγχος από τη Γραμματεία του Τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής, κατά περίπτωση χορήγησης μετεγγραφής και ανάλογα με τα μοριοδοτούμενα κριτήρια που έχετε δηλώσει.
Τα δικαιολογητικά θα πρέπει να κατατεθούν στη θυρίδα της Γραμματείας του Τμήματος από Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2025 έως και την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2025 (1ο; όροφος, ώρες 11.00 π.μ. έως 13.00 μ.μ.) ή να σταλούν με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (secretary@ceid.upatras.gr) σε ένα ενιαίο αρχείο pdf.
Μόλις η Γραμματεία ολοκληρώσει τον έλεγχο των στοιχείων που κατατέθηκαν, πραγματοποιείται η ενημέρωση των επιτυχόντων της μετεγγραφής ώστε να αιτηθούν τη διαγραφή τους από το Τμήμα προέλευσης.
Η αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.
Θα ενημερωθείτε με νεότερη ανακοίνωση για τη διαδικασία ηλεκτρονικής εγγραφής των επιτυχόντων την μετεγγραφή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος http://eggrafes.upatras.gr του Πανεπιστημίου Πατρών.
κατεβάστε την Απόφαση κύρωσης πίνακα μετεγγραφομένων_638965631859279462.pdf.pdf
Από τη Γραμματεία