ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ II
Μπορείτε να κατεβάσετε σε μορφή pdf την ύλη του μαθήματος :ΜΕΡΟΣ Α: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥΗ3>
Κεφάλαιο 1. Περιεχόμενα
Κεφάλαιο 2. Οι δυνατότητες των ΤΠΕ
στην διδασκαλία και στη μάθηση (διαφάνειες 1, διαφάνειες 2, διαφάνειες 3, διαφάνειες 4,ερωτήσεις κατανόησης)
Κεφάλαιο 3. Η μοντελοποίηση στο
σχεδιασμό εκπαιδευτικού λογισμικού (διαφάνειες 1, διαφάνειες 2, διαφάνειες 3, διαφάνειες 4, ερωτήσεις κατανόησης)
Κεφάλαιο 4. Παραδείγματα σχεδιασμού περιβαλλόντων μάθησης ( Περιβάλλον L.E.C.G.O., Περιβάλλον L.E.C.G.O.διαφάνειες , Περιβάλλον SORTING , Περιβάλλον SORTING διαφάνειες , Παιχνίδια , Παιχνίδια διαφάνειες , Περιβάλλον για Λειτουργικά Συστήματα με χρήση μεταφορών )
Κεφάλαιο 5. Μεθοδολογίες αξιολόγησης
εκπαιδευτικού λογισμικού (διαφάνειες 1, διαφάνειες 2, διαφάνειες 3,ερωτήσεις κατανόησης)
Κεφάλαιο 6. Αναφορές
ΜΕΡΟΣ Β: ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κεφάλαιο 1. Περιεχόμενα
Κεφάλαιο 2. Τι είναι το e-learning (διαφάνειες, Σχεδίαση διαδικτυακών περιβαλλόντων-διαφάνειες , ερωτήσεις κατανόησης)
Κεφάλαιο 3. Δίκτυα μάθησης - ανασκόπηση (διαφάνειες, ερωτήσεις κατανόησης)
Κεφάλαιο 4. Η απαιτούμενη υποδομή (διαφάνειες, ερωτήσεις κατανόησης)
Κεφάλαιο 5. Διδακτικές Προσεγγίσεις (διαφάνειες1, ερωτήσεις κατανόησης)
Κεφάλαιο 6. Η συνεργασία και η επικοινωνία στη δικτυακή μάθηση ( Συνεργατικές Προσεγγίσεις online1 , Συνεργατικές Προσεγγίσεις online2 , Συνεργατικές Προσεγγίσεις-διαφάνειες , Παράδειγμα χρήσης της συνεργατικής μεθόδου Jigsaw , διαφάνειες, ερωτήσεις κατανόησης)
Κεφάλαιο 7. Λογισμικό ανοικτού κώδικα LAMS, Λογισμικό ανοικτού κώδικα MOODLE, MOODLE: Εργαλεία αξιολόγησης , Εργαλεία Web 2.0 στην εκπαίδευση
Κεφάλαιο 8. Αναφορές
|
|